تامر عاشور يكشف حقيقة الاعتداء على شيرين من أهلها! -وثيقة

تامر عاشور يكشف حقيقة الاعتداء على شيرين من أهلها! -وثيقة

نشر الفنان المصري تامر عاشور تدوينةً نفى فيها ما جاء في رسالة حسام حبيب الصوتية المنتشرة، والتي يقول فيها إنّ أهل شيرين يمارسون عليها ضغطًا نفسيا ومعنويا وماديا، من خلال الاستيلاء على ما تملك، عدا عن ضربها.

اقرأ: حسام بيدمر شيرين أصابع الاتهام تتجه نحو حسام حبيب بعد بدء علاج شيرين!

وقال تامر: “‏.. كل اللي اقدر اقوله في موضوع شيرين عبد الوهاب .. ان مفيش كلمه واحده بس من اللي اتقالت وانتشرت صح انا قريب من اهل شيرين ووالدتها واخوها ..”

اقرأ: شقيق شيرين يرد على اتهامات حسام حبيب بهذا البيان! – وثيقة

وتابع: “انا برضه اقولها اني بحبها وكل الدنيا بتحبها وتحب فنها … اهل شيرين مظهروش ف حياتها اخر سنتين تلاته اهل شيرين هم اهل شيرين من زمان كل نجاحات شيرين كانت وسط اهلها وناسها اللي يشيلوها من ع الارض شيل”.

اقرأ: حسام حبيب يطلب نجدة شيرين بعد خطوبتها! – التفاصيل صادمة

وأكمل: “يارب يبعد عنها كل خبيث واناني وفاشل وممثل . هي اطيب منهم كلهم وهم اللي وقعوها فكل مشاكلها “انت بمن حولك ” لو اللي حواليك فشله غصب عنك لازم تبقى زيهم وتعافر علشان تقدر تمارس اللي كنت بتعمله ف عدم وجودهم بمنتهى السهوله”

اقرأ: حسام حبيب يقاضي جمهور شيرين بعد حملة حسام بيدمر شيرين! – فيديو

وختم: “انا كلت عيش وملح ف بيتها وف بيت امها واخوها وكان لازم اقول الكلام ده علشان الكلام ده هو الكلام الحقيقي ولا كلمه من اللي اتقالت واتسمعت ليها اساس من الصحه … اهل شيرين هم هم اهل شيرين من زمان قوي .. بالعقل ..”

 

 

 

منشور تامر عاشور
منشور تامر عاشور

0
0

المشاركات الشهيرة

سلافة معمار بطلة الخائن هكذا تعامل الطفلة (زينة) في الكواليس ومن تكون الطفلة ومعلومات لأول مرة عنها! – فيديو

Taylor Swift’s Super Tuesday Urge to Vote Sparks Debate! – Document & Photo